Dita del mes de novembre
Ja podeu descarregar la dita del novembre, preparada per imprimir, penjar o muntar una fitxa.
NOTA: Carmen Ferrer ja m’ha comentat que ens la passarà a lletra lligada per a utilitzar-la a P5.
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teua experiència de navegació. Si continues navegant , entenc que les acceptes. Pots canviar la configuració u obtenir més informació sobre la política de cookies. Més informació.
La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.
Hola, aquí te dejo un sello para que lo difundas. Os invito a todos a difundirlo también en vuestros blogs! http://el-rincon-educativo.blogspot.com/2009/11/colaboremos-por-el-sindrome-de-rett.html