Projecte “Superherois”: dossier

Aquest és un projecte que li tinc molta estima i ja fa temps que volia mostrar-lo. El vam fer el curs passat quan donava classe a xiquets de 5 anys. Va sorgir a causa del carnestoltes, cosa que els va motivar moltíssim per continuar treballant el tema dels SUPERHEROIS.

Primerament, us deixe el que són les fitxes que vam utilitzar per fer el dossier. Moltes idees les vaig trobar al bloc “La clase de Miren” en la seua secció del projecte, que van ser de gran ajuda. El que vaig fer va ser adaptar-les als meus alumnes i afegir-ne segons el que anàvem descobrint.

També podeu veure una mostra del dossier resultant per saber com vam treballar cada fitxa (són prou intuïtives, però si necessiteu alguna explicació més concreta, utilitzeu els comentaris per preguntar).
He de dir que darrere de cada fitxa hi ha molt de treball previ i investigació per part dels xiquets. Vam realitzar moltes activitats diferents que no es veuen reflectides en el dossier, però intentaré compartir-les en pròximes publicacions perquè considere que són treballs interessants.


4 thoughts on “Projecte “Superherois”: dossier”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *